Vrácení zboží a reklamace
JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?
Vrátit zboží není nic složitého, ať už s ním nejste spokojen/a z jakéhokoliv důvodu. Nenošené zboží ve stavu, jak přišlo můžete poslat jednoduše zpět a my Vám do 14 dnů od převzetí zásilky vrátíme peníze na účet.
POSTUP:
- Klikněte zde: FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (odkaz na formular kde odstoupi od smlouvy atd) a vyplňte.
- Vyplněný formulář vytiskněte a vložte do kartonové krabice, kam následně vložte i zboží, které nám chcete vrátit. Pokud posíláte boty, tak je potřeba, aby se jejich originální krabice během přepravy nepoškodila, a hlavně je nutné nic nelepit přímo na krabici bot – vždy zabalit do další kartonové krabice.
- Máte možnost balík odeslat skrz společnost Zásilkovna na výdejní místo Zásilkovny.
Doručení na výdejní místo Zásilkovny:
Ondřej Penk
+420 792 332 735
(firemni mail)
Název a adresa výdejního místa
Chomutov, Poděbradova 928/4,
Vytiskni.cz
Zásilku doporučujeme pojistit, a to minimálně na částku kupní ceny zboží (za zboží, které k nám dopravce nedopraví neručíme a bude bráno jako neodeslané).
Cena za odeslání zpět NENÍ proplácena. Vracíme částku, kterou jste zaplatil/a za zboží, tedy cenu produktu + cenu původní přepravy na Vámi zvolenou adresu.
Až zboží přijde zpět k nám, my ho zkontrolujeme a do 14 dnů máte peníze zpět na účet. Samozřejmě budeme o průběhu procesu informovat skrz email zadaný při objednávce.