NKSELL

Vrácení zboží a reklamace

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ? 

Vrátit zboží není nic složitého, ať už s ním nejste spokojen/a z jakéhokoliv důvodu. Nenošené zboží ve stavu, jak přišlo můžete poslat jednoduše zpět a my Vám do 14 dnů od převzetí zásilky vrátíme peníze na účet. 

POSTUP:

  • Klikněte zde: FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (odkaz na formular kde odstoupi od smlouvy atd) a vyplňte. 
  • Vyplněný formulář vytiskněte a vložte do kartonové krabice, kam následně vložte i zboží, které nám chcete vrátit. Pokud posíláte boty, tak je potřeba, aby se jejich originální krabice během přepravy nepoškodila, a hlavně je nutné nic nelepit přímo na krabici bot – vždy zabalit do další kartonové krabice.
  • Máte možnost balík odeslat skrz společnost Zásilkovna na výdejní místo Zásilkovny.

Doručení na výdejní místo Zásilkovny:

Ondřej Penk

+420 792 332 735

(firemni mail)

Název a adresa výdejního místa

Chomutov, Poděbradova 928/4,

Vytiskni.cz

Zásilku doporučujeme pojistit, a to minimálně na částku kupní ceny zboží (za zboží, které k nám dopravce nedopraví neručíme a bude bráno jako neodeslané).

Cena za odeslání zpět NENÍ proplácena. Vracíme částku, kterou jste zaplatil/a za zboží, tedy cenu produktu + cenu původní přepravy na Vámi zvolenou adresu. 

Až zboží přijde zpět k nám, my ho zkontrolujeme a do 14 dnů máte peníze zpět na účet. Samozřejmě budeme o průběhu procesu informovat skrz email zadaný při objednávce.